gy rzem magam, mint mikor egy fnk feltett lbbal koktlozik, az alkalmazottak pedig vgzik a munkt. A test, az elme vgzi a feladatokat, automatikusan, "n" pedig csak a legnagyobb rmben s lvezetben nzeldm. Termszetesen nha vannak nehzsgek, elfrad a test vagy az elme, vagy beakadok egyes olyan nehzsgekbe, mint pl. hogy a kz kis izletei mr nem nagyon brjk a gyrdst. rzelmek vannak, termszetesen, st, sokkal intenzvebben tudnak fellpni gy, hogy az elme nem szortrozza szt ket ("ez szksges, ez nem, ez kvnatos, ezt pedig el kell utastani"), de rendszerint nagyon gyorsan lezajlanak s eltnnek.
Pldul rettent rikcsolsban tudok kitrni, amikor a huszontdik dolog (ami lehetleg trkeny vagy srlkeny) fordul ki a kezembl, de ez automatikusan csak akkor lp fel, ha egyedl vagyok. A kzrtben pldul csak rmosolyogtam a pnztrosnre s krtem egy nejlont, amikor sikerlt a liszteszacskra egy nagy lyukat csinlni, ahogy megprbltam valahogy megfogni. De itt sem volt olyan, hogy akr tfutott volna a fejemen a gondolat, hogy: "Itt emberek kztt vagyok, ezrt nem dhnghetek", hanem egyszeren csak gy jtt.
Ez az egsz tants, hogy "minden automatikusan trtnik" most be lett bizonytva a gyakorlatban. Visszaemlkszem a sajt idevezet folyamatomra, meg mikor programon prbltam beszlni errl, s az emberek reakciira, hogy "Mi az, hogy 'n' eltnk? Akkor ki marad ott? Egy nylcsorgat idita?" Aztn a ki nem mondott mondatok "Nekem aztn nem kell ez, jl megvagyok magammal", vagy pedig "Mg ezt a kis keveset is el akarjk venni tlem, ami vagyok/lehetek"
Sr Bhagavan ezeket nem rtheti, mivel Megvilgosodottan szletett, s csak kb. 3-4 vesen dbbent r, hogy a nem mindenki ugyanabban az Egysg-tudatossgban van, mint . Neknk, akik folyamatokon megynk t s lpseket tesznk a magasabb tudatllapotok fel, mindenfle nehzsgekkel kell megkzdennk.
Ezeket a bejegyzseket is azrt rogatom, hogy segtsek vele, br tudom, hogy minden folyamat ms s ms, egyedi s egyni, de vannak ltalnos dolgok - mint az "n" eltnse - s pont ez volt szmomra a legijesztbb s legmisztikusabb, szval most, hogy elkezdett megvalsulni, lubickolok benne.
s minden egyes magas tapasztalat, magas llapot mell ott van az a meggyzss, hogy ez mg csak a kezdete, az eleje valaminek, egy utazs els lpsei, olyan utazsnak, ami belthatatlan tvolsgokra vezet.
|